| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
GoPro Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.06.2026 17:35 Viestin aihe: |
|
|
Joo muutamalta käyttäjältä olen kuullut tosta rws:ästä ettei oikein ole vakuuttanut. Näin myös sen videon jossa Määttä sitä ennakkoon kehuu ja olen kiinnittänyt itekkin huomion ettei ole jälestäpäin analyysiä häneltä kuultu.
Ei kyllä mä pistän jatkossakin sitä lyijyydintä peurapassissa lippaaseen, nyt kun kerran se on edelleen laillista. Katotaan sitä kuparin testaamista sitte josko ne tosta kehittyy. Barnesin .30 130gr ttsx:ää kaveri tarjoilee peuroille ja sitä sivusta seurannut. Hajontaa on pakomatkoissa ollut. Hänen ampuma se konttaskin sen 200m hyvästä keuhkolaukauksesta. Olin kaverina vetämässä ja päätin ettei ole kupariluodit minua varten peurahommissa. Tai no, jos ajojahtia enemmän harrastas ni voisi ampuakkin sillä kuparialla peuroja mutta omat peurajahdit koostuu vallan kyttäilyistä niin siellä tarvin paremman pysäytystehon. _________________ 223 and 30-06, All u need |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|