OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Hirveä ja peuraa. Millä luodilla?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 159, 160, 161

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
GoPro
Kanta-asiakas

LähetäLähetetty: 01.06.2026 17:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo muutamalta käyttäjältä olen kuullut tosta rws:ästä ettei oikein ole vakuuttanut. Näin myös sen videon jossa Määttä sitä ennakkoon kehuu ja olen kiinnittänyt itekkin huomion ettei ole jälestäpäin analyysiä häneltä kuultu.

Ei kyllä mä pistän jatkossakin sitä lyijyydintä peurapassissa lippaaseen, nyt kun kerran se on edelleen laillista. Katotaan sitä kuparin testaamista sitte josko ne tosta kehittyy. Barnesin .30 130gr ttsx:ää kaveri tarjoilee peuroille ja sitä sivusta seurannut. Hajontaa on pakomatkoissa ollut. Hänen ampuma se konttaskin sen 200m hyvästä keuhkolaukauksesta. Olin kaverina vetämässä ja päätin ettei ole kupariluodit minua varten peurahommissa. Tai no, jos ajojahtia enemmän harrastas ni voisi ampuakkin sillä kuparialla peuroja mutta omat peurajahdit koostuu vallan kyttäilyistä niin siellä tarvin paremman pysäytystehon.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys Kaikki ajat ovat GMT - 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 159, 160, 161
Sivu 161 Yht. 161

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa