| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
mikuu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.09.2010 06:22 Viestin aihe: |
|
|
| 2,4,3,1,5 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Alces Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 686 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 12.09.2010 09:02 Viestin aihe: |
|
|
| 2,4,1,5,3 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 23997 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 12.09.2010 13:29 Viestin aihe: |
|
|
Oikea järjestys oli
1) nyljetty supikoiran ruho (2.)
2) kalaa(4.)
3) pari-kolme kissaa (1.)
4) hirven roippeita (3.)
5) nyljetty ketun ruho (0.)
Vastaavia kokemuksia olen saanut vähemmän kokeellisessa "hautausurakoinnissa". Villintyneitä kissoja on tullut erilaisten toimeksiantojen myötä lopeteltua aika määrät ja niitä kun olen hautaillut niin aina ne on ylös kaivettu ja melko nopeasti. Nyljetty supikoira tuntuu myös kelpaavan hyvin. 0 ketun perässä tarkoittaa että tuossa kokeessa kettu oli ainut joka jäi hautaansa eikä sitä kaivettu koskaan ylös. Muutenkin olen huomannut että huonosti menee kaupan, toki kun muuta ei ole niin jossain välissä nekin syödään. Kala tuntuu kelpaavan huonosti jos lihaa on tarjolla. Näissä on varmaankin paljon paikkakohtaisia eroja, meilläpäin ei esim kalaa ole petojen saatavilla juuri koskaan. Kissaa on täälläpäin aina arvostettu ammattimetsästäjäpiireissä menneinä vuosikymmeninä. Kaikki kettumiehet vannoivat kissaan ja siksi tuota kokeilin. Yllätyin kyllä tuloksesta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
JoneK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.09.2010 13:50 Viestin aihe: |
|
|
| Nonii, naapurin mirri loukkutarpeiksi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|