| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 02.03.2008 18:38 Viestin aihe: |
|
|
Booooorriiinggg! Jos ei halua käyttökokemuksia muilta kuin omilta tutuilta ei silloin kannata niitä foorumilta lukea tai ainakaan ko. topikkeihin kommentoida. Kyllä täällä varmaan kaikki tietävät mikä tuo Erätukku on firmojaan. Jätä nyt hyvä Igorrock se arempien kirjoittajien ennakkomoderointi jo vähemmälle ja anna asiasta kiinnoistuneiden kysellä ja kirjoittaa. Ei sillä että itse olisin mitään mokomasta puulaakista ostamassa juuri edellämainituista syistä. Mutta kuitennii. Pelkkä onnistunut brändäys tai sen puute ei kyllä aivan riitä tekemään tuotteesta hyvää tai huonoa. Hence: käyttökokemusten vaihto on toivottava ja jopa itsestäänselvä ilmiö harrastussivustolla.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
petra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.03.2008 19:26 Viestin aihe: |
|
|
| ioni kirjoitti: | | Ei sillä että itse olisin mitään mokomasta puulaakista ostamassa juuri edellämainituista syistä. Mutta kuitennii. | Heh,heh.....tunnusta pois Viluttaako  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kinttu Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Lok 2007 Viestejä: 822 Paikkakunta: pohjois pohjanmaa
|
Lähetetty: 03.03.2008 05:00 Viestin aihe: |
|
|
Oliko igorrockilla ny kokemusta kyseisestä tuotteesta vai ei? Mikäli on, voit sen tänne kirjoittaa. Tämäki keskustelu menee tuollaisten p****n jauhajien takia pilalle. ionin kanssa olen täysin samoilla linjoilla. Enkä ole ostanut kyseistä tuotetta, jos sitä joku epäilee. Minulle on yhdentekevää mitä siinä rinkassa lukee ja mitä se maksaa. Pääasia että toimii! En kysellly mielipiteitä, vaan KOKEMUKSIA. Oli ne sitte hyviä tai huonoja. _________________ jokaiselle tulee joskus NOUTAJA |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 03.03.2008 06:57 Viestin aihe: |
|
|
| petra kirjoitti: | | ioni kirjoitti: | | Ei sillä että itse olisin mitään mokomasta puulaakista ostamassa juuri edellämainituista syistä. Mutta kuitennii. | Heh,heh.....tunnusta pois Viluttaako  |
Ei ole köyhällä vara Erätukun hintoihin. Halvempia ovat varusteeni! Revi siitä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Metsäarska Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.03.2008 10:19 Viestin aihe: |
|
|
| Enpä tuolta Erätukusta ole vielä huonoa tavaraa saanu. Varmaan parempiakin löytyy kun hinta nousee, mutta hintalaatusuhde on kyllä omissa hankinnoissani ollut kohdallaan. Ehkä sitten joku erikoisväline erikoiskäyttöön, mutta se pitääkin sitten hankkia erikoisliikkeestä ja 2-10 kertaiseen erikoishintaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.03.2008 13:48 Viestin aihe: |
|
|
| Metsäarska kirjoitti: | | Enpä tuolta Erätukusta ole vielä huonoa tavaraa saanu. |
En minäkään. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
arzi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.03.2008 14:55 Viestin aihe: |
|
|
| 9.3x622 kirjoitti: | | Metsäarska kirjoitti: | | Enpä tuolta Erätukusta ole vielä huonoa tavaraa saanu. |
En minäkään. |
Eli todennäköisesti ette ole mitään tilanneetkaan. Te onnelliset  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
perisofeus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.03.2008 03:10 Viestin aihe: |
|
|
Kuvassa alkuperäinen Fauna-reppu ja se toinen... |