| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
standard Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.01.2008 14:33 Viestin aihe: |
|
|
| nyt olis hyvät neuvot tarpeen eli pitäs sada minkin raudoille jonkilaista suojaputki kyhäelmää rakennettua ja siis vinkkejä kaipailisin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pro Hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.01.2008 15:01 Viestin aihe: |
|
|
| Vonkamies kirjoitti: | | Voi saatnan saatna! Kertokaaa minkälaisen lukitussysteemin olette tehnyt supiloukkuun jossa luukku putoaa ylhäältä vinosti alas, jotta supi ei saa sitä auki? Itsellä jo neljä kertaa se !&%¤#"!ää karannut loukusta, vaikka olen yrittäny väsätä hakasen tapasia rautalangasta siihen loukun luukkuun.... Auttakaa miestä mäessä |
Laita jouset nopeuttamaan ja kun on tarpeeksi pitkä loukku niin se kerkeää tippua lukitukseen asti. (Hirvi koirakin tuli saatua) syötin voi kaikki arvata itse.  _________________ Baikal IJ-27 12/76
Remington 770 30-06 Sprg
Sako P-54 22 LR |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
viipurin pamaus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.01.2008 15:53 Viestin aihe: supiloukku |
|
|
| Mulla mäyrä käänteli ne "lattialla" olevat lukitushärpäkkeet niinsanotusti vinksin vonksin enkä saanut niitä enää kunnolla toimimaan. Väsäsin molemmille ulkosivuille lähelle pohjaa 3,5mm:n happolangasta kunnon koukut jotka luukun tullessa alas antaa periksi mutta ulospäin työnnettäessä ei eli tarraavat luukun reunojen teräskehikkoon. Sellanen parikymmentä senttiä "joustoa" koukkuihin, niin tuntuu hyvin toimivan. Hiukka hankalampi virittää, elikkä aukaista, mutta kun laittaa jonkun risun toiselle puolelle ensteks että pysyy koukku auki niin toisen puolen voi pitää auki käsin luukkua nostaessa latinkiin. Muutenkin ne lattialukot toimii huonosti jos epätasainen pohja tai muuta varvikkoa alla. Ja meilläpäin tuota asfalttia kun on harvassa jossa supit ja ketut liikkuu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|