| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
vipi Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 12 Kes 2007 Viestejä: 87 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 12.06.2007 04:18 Viestin aihe: |
|
|
no hyvä tietää, että on lintuja. koira ei olis kyl paha.. Noo,pian pohjanmaalle mettään.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.06.2007 10:31 Viestin aihe: |
|
|
| erajore kirjoitti: | jollain kesä menee lomailessa  |
Äläs yhtään äijistele, kuule joillain nimittän SYKSY menee lomaillessa, jos meinaan tajuvat mitä se tarkottaapi.  _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crowhunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 08:21 Viestin aihe: |
|
|
Lomailee kun on syytä lomailla. Menee pyyntiin kun muutot on käynnis jne.
Aloitukseen ei mitään erikoisempii suunnitelmia. Enään ei kiinnosta lähtä päiväksi istuun lahdelle tai tuonne pelloille kyyhkyn tai sorsan räähkänän vuoksi. onhan niit jo ammuttu menneinä syksyinä ihan riittämiin. Vanhuus tulee itse kullekkin aikanaan.
Jos koittas iltapäiväksi mennä iltahanttujen reitille ja siit sit kämpille takas ootteleen aamua. jätämmä sorsat rauhaan näill näkymin, Ellei sitten tule lähdettyy kuvaamaan kaverille iltistä. Pitää kait se suomi take em tehdä kans. _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
juse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 09:35 Viestin aihe: |
|
|
crowhuntteri, eikö ne iltahanhut ole siellä vähän pilvihanttuj, eli menevät vähän korkeeel? vai ottaako remari kuinkin kaukaaa? tietenkin, jos on kunnon kudit jois on sitä vauhtiii  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crowhunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 10:41 Viestin aihe: |
|
|
Eheiii.. Ne iltishanut tulee sitte tiettyy kellonaikaan peltoo josta ne sitte otetaan repuntäytteeksi. Juu sii.  _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
_SilentHunter_ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 10:52 Viestin aihe: |
|
|
enään 68 päivää niin sorsat tipppuu ja 61 niin kyyhkyset   _________________ No Niin No!!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 10:58 Viestin aihe: |
|
|
Kylhä se vaan on niin, että aina kunnon ränkkäjahti hanhen lahtuun voittaa. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
AnDDiL Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 11:03 Viestin aihe: |
|
|
| _SilentHunter_ kirjoitti: | enään 68 päivää niin sorsat tipppuu ja 61 niin kyyhkyset   |
kyllä tässä nyt joku virhe kuule tuli vai meinaatko et jos kyyhkysii saa ampuu 10.8 nii sorsia 17.8?  _________________ Metsästys ei ole harrastus, vaan elämäntapa!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
issee Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 13.06.2007 11:08 Viestin aihe: |
|
|
| Itse olen jo vuosia viettänyt aloituspäivän pienillä metsälammilla, ns. "joutomailla". Lintua kohtuullisen hyvin, rauhallinen paikka ja pilviinampujat poissa. Olen todennut että monilla suosituilla vesillä pääsee suomalainen perisynti eli kateus liian usein pintaan. Ellei itselle suoda ampumapaikkoja, yritetään pilata ne muiltakin jyskyttämällä aivan järjettömiin matkoihin. Toiseksi, "korkin päälle astuneita" on ollut liikenteessä hieman liikaa. En tarkoita paria olutta janoonsa juoneita vaan niitä, jotka pahimmassa tapauksessa ovat juoneet itsensä lähes kantokuntoon jo puoleenpäivään mennessä. Näitä tapauksia on tullut vastaan varsinkin jos aloituspäivä on sattunut viikonlopulle. Ongelmasta pääsi siis eroon vaihtamalla paikkaa. Palstaa hieman seuranneena, huomasin että samansuuntaisia kokemuksia on ollut muillakin. Tosin, suurin osahan kanssametsästäjistä on kyllä ollut aivan kunnollisesti käyttäytyvää porukkaa, en missään nimessä halua leimata kaikkia. "Mädät omenat" etc. ovat vain saaneet mittani täyttymään. Tuossa vain pari mielipidettä ja syytä, joiden ansiosta päädyin vaihtamaan aloituspäivän paikkaa. Katua ei ole tarvinnut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
LPJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 11:23 Viestin aihe: |
|
|
Pannaan välillä tunnelmannostatuskuva sorsastuksesta..
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
tetri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 11:28 Viestin aihe: |
|
|
| Jos se olis noin ankeeta, niin sais olla... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aku ***
|
Lähetetty: 13.06.2007 15:00 Viestin aihe: |
|
|
| tetri kirjoitti: | | Jos se olis noin ankeeta, niin sais olla... |
no voi mahoton |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
myllypa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 15:52 Viestin aihe: |
|
|
| Loma näyttäis alakavan 20.8... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
myllypa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 15:57 Viestin aihe: |
|
|
| Crowhunter kirjoitti: | Eheiii.. Ne iltishanut tulee sitte tiettyy kellonaikaan peltoo josta ne sitte otetaan repuntäytteeksi. Juu sii.  |
Jaaha, Taitaapa olla niitä maksettuja kokokesä ruokittuja vilijamössöhanahien lahtaamista kokko-ollin pellolta jahteja.  _________________ Aina ei voi voittaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Crowhunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2007 16:09 Viestin aihe: |
|
|
Tuota sanoisinko tuohon niin että eipä tuo kokko olli juttu ole mun juttuja. ja jos oikeen muistan niin ei ole tainut siittä pellosta lähtee yhtään laukausta hanhia kohden 20 päivä.
Parempi paikka tiios nääs.
(mun tietojen mukaan kokko ollin toiminta ei ole maksullista vaan se on sisäpiiri juttuja. Eli toisin sanoen rahalla ei ole merkitystä) _________________
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|