Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jannen87 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.02.2007 19:55 Viestin aihe: Etelän metsästysmahdollisuudet. |
|
|
Semmosta tiedustelisin missä päin suomea pääsis metsästään fasaaneja jousella, helposti ja soppelilla hinnalla. Missä te ammutte fasaaneja ? Itse olen Rovaniemeltä, ja täälä on suhteellisen vähän fasaaneja laittakaa paikkakuntien nimiä ja jos teillä on omilla mailla fasaanipeltoja niin pankaa privaviestiä niin jutellaan ja kutsun itseni sinne sitten pientä maksua vastaan metsästään kaverina fasaaneja.  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
nippon1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.02.2007 21:39 Viestin aihe: elä |
|
|
Elä janne valehtele, olen mie nähny fasaanin sittarin kulmilla nelostiellä. Mullapa on sittemmin tullut aavistus miten niinkin absurdin näyn kohtasin . Aika kesyjä tuntu ainakin tuolla lapuan suunnalla moiset linnut olevan, vaan pirin rivakoita juoksemaan. _________________ Rauhasa hissun kissun |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jannen87 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.02.2007 22:37 Viestin aihe: |
|
|
hehheh. Joo ja lehdessä luki kerran vissiin etusivulla että vanhus löysi fasaanin kotinsa portaiden alta...ööö, matala uutiskynnys on eläimien suhteen |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|