| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Duckaholic Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.10.2006 12:32 Viestin aihe: |
|
|
| Itse olen ampunut viime syksynä sinikon joka tippui noin kymmenen metrin päähän sukkana veden alle ja puri itsensä ruokoon kiinni. Nousi noin puolen tunnin kuluttua pintaan kuolleena. Ja useamman kerran olen puolisukeltajan nähnyt sukeltavan ja tekevän itsarin. Monta olen löytänyt vasta aamulla kun on kuolonkankeus hävinnyt ja ovat nousseet pintaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Oskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2006 15:35 Viestin aihe: |
|
|
Kyllähän se haavakko on yllättävän piukassa kaislikossa, koirakin melkein saa astua päälle ennenkuin lähtee ja joskus koira saa napattua linnusta kopin.
Monasti syynä lienee hukkan menolla kun koirattomat ammuskelee lintuja vaikeisiin paikkoihin ja monella se etsiminen on sitä sun tätä ja vaikeahan niitä on löytää.
Yksi keino on ottaa kreppipaperia tms taskuun ja heittää ampumapaikasta putoamissuuntaan, aikansa kun kävelee kaislikossa niin saataa olla ihan väärällä suunnalla varsinkin jos ei ole kiintopistettä, lähtöpaikalle takaisin ja uusi yritys jne.
Koira on kyllä korvaamato apuri vaikka ei ihan huippu olisikkaan, kokeissa kun olin niin kuulin väitteen että todistetusti lappis olisi 4m asti sukeltanut. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|