Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Ippetti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.11.2014 20:26 Viestin aihe: |
|
|
ihan liian isot.. _________________ Rapakunnossa oleva etenee hyvin mudassa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Jyrkkä D Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.11.2014 20:27 Viestin aihe: Re: hyvä ja lämmin talvipuku passiin? |
|
|
verta pakkiin! kirjoitti: | onko kellään kokemusta DEERHUNTER RUSKY-puvusta? vaikuttas olevan asiallinen puku...vai onko? ...tai vastaavien pukujen käyttäjät kertokaa kokemuksianne!  |
Mulla on. Oikeastaan ainoana ongelmana olen pitänyt takin liian kapeita hihoja ja tarttuvaa sisäkangasta. Mutta pitää kyllä olla tosi kylmä ennen kuin vetää päälle. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
LG1 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Ippetti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.11.2014 09:32 Viestin aihe: |
|
|
En tiedä tästä uudesta kankaasta, mutta vanhan mallin kangas parani käytössä eikä juurikaan kahissut. Tuossa sa mallissa on se etu että sen kanssa pystyy liikkumaan ilman ikävää hikoilua ja silti vaatetta on päällä riittävästi passittelua varten.. _________________ Rapakunnossa oleva etenee hyvin mudassa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10611 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 12.11.2014 09:37 Viestin aihe: |
|
|
Ryskypukua näyttäs olevan kohtuu hintaan Uittokalustolla. _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.11.2014 09:46 Viestin aihe: |
|
|
Peto kirjoitti: | Ryskypukua näyttäs olevan kohtuu hintaan Uittokalustolla. |
Jep, vähän alle 400 euron lähtee puku.
Ilmeisesti vanhaa mallia.
XXL:ssä on vähän arvokkaampi, mutta taitaa se olla seuraavaksi edullisempia. Siellä pääsisi sovittamaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.11.2014 10:00 Viestin aihe: |
|
|
Toinen vaihtoehto olisi jonkinlainen passipussi, jos vain kytikselle istumiseen tarvitsee, olis huomattavasti edullisempi. Siinä tosin on sitten aika jumissa paikallaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10611 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 12.11.2014 10:26 Viestin aihe: |
|
|
LG1 kirjoitti: | Peto kirjoitti: | Ryskypukua näyttäs olevan kohtuu hintaan Uittokalustolla. |
XXL:ssä on vähän arvokkaampi, mutta taitaa se olla seuraavaksi edullisempia. Siellä pääsisi sovittamaan. |
Lähteehän se alle 300 euron, kun takki on 167 ja housut 99 eli 266 €. Haalarimallin housulla pari kymppiä kalliinpi.
Camosta tietenki pitäs lisää köyhtyä, vaan ei liene vastaavaa hyötyä... _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Supe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.11.2014 10:32 Viestin aihe: |
|
|
Minulla oli kerran, on kai josskin vieläkin, jokun maastokuvioinen talvitakki. Siinä oli ruskyn tapainen sisätakki, kahta puolta tikkikangas. 2 kertainen kangas oli ainakin minulla liian tiivis, oli selkä märkä pienen hankikävelyn jälkeen. Rusky voi olla eri kankaasta, eikä sitä kai tarvi kävellessä kaikkea laittaa kerralla. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
LG1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.11.2014 10:54 Viestin aihe: |
|
|
Peto kirjoitti: | LG1 kirjoitti: | Peto kirjoitti: | Ryskypukua näyttäs olevan kohtuu hintaan Uittokalustolla. |
Lähteehän se alle 300 euron, kun takki on 167 ja housut 99 eli 266 €. Haalarimallin housulla pari kymppiä kalliinpi.
Camosta tietenki pitäs lisää köyhtyä, vaan ei liene vastaavaa hyötyä... |
Niimpäs onkin. Ovat pudottaneet hintaa. Ne olivat aikaisemmin Camon kanssa lähelle samoissa hinnoissa. Ei paha nyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Kuarna Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.12.2014 20:39 Viestin aihe: |
|
|
Itsekkin olen etsiskellyt edullista/hinta-laatusuhteeltaan hyvää pukua passiin ja pilkille. Plussaa olisi kahisematon kangas ja tuulenpitävyys ehdoton. Haalarikin olisi hyvä, ei oikein vain tahdo löytyä kohtuuhintaista perus vihreänä tai ruskeana, camokuviot ei innosta... Ehdotuksia? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jahtiroope Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.12.2014 21:27 Viestin aihe: |
|
|
Kuarna kirjoitti: | Itsekkin olen etsiskellyt edullista/hinta-laatusuhteeltaan hyvää pukua passiin ja pilkille. Plussaa olisi kahisematon kangas ja tuulenpitävyys ehdoton. Haalarikin olisi hyvä, ei oikein vain tahdo löytyä kohtuuhintaista perus vihreänä tai ruskeana, camokuviot ei innosta... Ehdotuksia? |
itellä ollu nyt 3vuotta patron työhaalari väriltään harmaa. Ei hirveän paksu mutta oon tarennu hyvästi aina passissa ja pilikillä. Edellinen oli neljä vuotta, saman merkkinen eikä mitään vikaa mutta kävi pieneksi.. piti lahjottaa eteenpäin |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Larsen Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Anttiman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.12.2014 16:12 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on toi Rusky asu korkeilla housuilla. Veikkaisin että on vanhempaa mallia. Kyllä sillä tarkenee kovemmillakin pakkasilla, mutta mihinkään liikkuvaan jahtiin sitä ei selvästi ole tarkoitettu. Asu on parhaimmillaan pakkaskelin passihommissa. Olen minä sitä pilkilläkin käyttänyt. Ainoa negatiivinen mitä tulee mieleen on että aika raskashan se on. Pikkupakkasilla ei tarvitse mitään väliasuja laittaa alle kun tarkenee ilmankin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Havumetsä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.12.2014 20:23 Viestin aihe: |
|
|
Kuukauden oon Swedteamin haalarin kanssa kulkenut pilkillä,loukuilla,kettuja pillittäen ja kelkalla ajellut ja kyllä tuo aivan pätevältä vaikuttaa. Kettupassissa oon ollu -21c pelkästään tekninen kerrasto päällä ja tänään kelkalla ajelin -24c kerraston ja kevyen fleece väliasun kanssa, kertaakaan ei ole vielä vilu iskenyt. Alkuun antoi vähän huonon kuvan kun ensimmäinen nappi antautui pukua ensimmäistä kertaa päälle puettaessa. Haalari AP Snow
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|