Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
sorsamies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.08.2008 15:00 Viestin aihe: Kuulevat kuulosuojaimet |
|
|
Kumpi on parempi peltor sporttac vai sordin supreme?
Perustelut |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Haarp Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.08.2008 20:36 Viestin aihe: |
|
|
Ei ole sordineista kokemusta mutta nuo peltorit tilasin riistamaalta kun olivat tarjouksessa alta satasen. Hyvät ovat ja itse kyllä niistä pidän. Kuulee äänet hyvin ja vaimentaa riittävästi. Ei ne rasahdukset tunnu liiansuurilta kun säätää kunnolla sen äänen. Itse säädin niin, että kuulen puheen yhtä selvästi suojainten kanssa ja ilman. Hieman ehkä maalia sutaisen vielä kytisjahtiin päälle niin ei niin kiiltävä ole se musta. Toki varmasti himmenee ja kuluu ajankanssa mattapintaiseksi. Plussaa vaihtokuoret musta/oranssi.
Työn laatu on mielestäni ihan hyvä ja varsin jämäkän oloiset kuulokkeet.
Itse aion käyttää niitä kyllä jokajahdissa, senverran kuuloani arvostan mitä siitä jäljellä.
Tuosta aiheeseen liittyvä muistutus:
http://www.riemurasia.net/jylppy/15372/5/Vaarantava_virhe..
Edit
Olisi varmaan tämänkin topicin sisällön voinut johonkin laittaa. Aikapaljon juttua näistä suojaimista täälläkin foorumilla kun itse ennen hankintaani selasin kaikki läpi. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17398 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 06.08.2008 16:30 Viestin aihe: |
|
|
hommasin nuo sordini supreme prot ja nyt alkaa olemaan suojaus kohdillaan. ei kahise omat vaatteet eikä sora kenkien alla. ammunnassa toimii loistavasti ja varisjahdissa tuli jo loppuajasta koiteltua onko kuulokkeet vielä päässä kun eroa ilman ei huomannut. suosittelen tod. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
AinaOhi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.08.2008 17:11 Viestin aihe: |
|
|
Ei ole kokemusta kummastakaan suojaimesta mutta itselläni on bilsomin marksmanit ja hyvin pelittää.On kyllä paraskeksintö ikinä nuo kuulevat kuulosuojaimet... _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
mehtä Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 607 Paikkakunta: Helsinki/Karkkila
|
Lähetetty: 06.08.2008 19:20 Viestin aihe: |
|
|
Itellä kokemusta sordineista ja peltorin sound trapeistä. Sound trapit ainakin sordin voittaa 6-0. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|