Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jackmeister Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.08.2005 12:45 Viestin aihe: erätukun jahtisetin sopivuus |
|
|
tilasin uuden jahti Pro puvun ja kävin oikein sovittaan paikanpäällä oikean koon varmistamiseksi. Koko löytyi ja minulle kerrottiin muiden setin tuotteiden olevan linjassa takin ja housujen kanssa. tilasin postista, koska sain sitä kautta vinkki palkkion. Kun puku tuli ja sovitin vaatteita nii ikäväkseni huomasin että villapaita oli aivan liian pieni.. hädin tuskin sain sen päälleni vedettyä.. paitaa ei vaihdeta, ainoastaan koko setti, jolloin olisi sitten varsinainen puku liian iso... ei niin ei. kun tiedustelin syytä ja mahdollisuutta korjata tilanne sain kaikenlisäksi erittäin huonoa ja TÖYKEÄÄ palvelua puhelimessa, myyjä neiti oli toki asiallinen mutta kun joku "ylempi taho" soitti niin ... jäipä aika pahasti kusetuksen maku tästä putiikista!! tiedoksi vielä että olen normaalivartaloinen joten epäilen että en ole ainoa villapaitaan ja erätukkuun pettynyt maksava kuluttaja. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
JohnR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.08.2005 12:56 Viestin aihe: |
|
|
Itsellä sama homma. Villapaita oli ainoa asuste pro-paketissa, joka on pieni. Eipä tuo minua haittaa, annan sen velipojalle kun on hoikempi kuin minä. Muut kamppeet kyllä istuu meikäläisen päälle todella hyvin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 29.08.2005 13:18 Viestin aihe: |
|
|
juu, ei se elämä villapaitaan kaadu. mutta potuttaa se asenne minkä kohtasin kun asiaa kyselin.. ovat mokanneet kun on paidat pieniä eivätkä voi myöntää virhettä kun joutus vaihtorumbaan ja jäis pienet paidat varaston täytteeksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
kiituri
|
Lähetetty: 31.08.2005 17:12 Viestin aihe: |
|
|
Mulla kanssa sama homma. Villapaita ei mahdu edes päälle saati olisi mukava. Kaikki muut ovat kyllä juuri sopivia Muuten paketti vaikuttaa kyllä ensisilmäilyllä uskomattoman hyvältä hintaisekseen  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 02.09.2005 19:06 Viestin aihe: tilanne korjattu |
|
|
erätukku hoiti homman hienosti ja nyt voi taas lähteä jahtiin hyvillä mielin. irrottivat vahvikkeet ja ompelivat uudestaan, paita ei antanu periksi kun oli ommeltu vahvikkeet ilmeisesti väärin. kaiken lisäksi sain oikean kokoisen paidan ja vielä "korjattuna" versiona joten kiitoksia vaan erätukulle hienosti hodetusta asiasta! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|