Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
TTK Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 30.12.2014 19:41 Viestin aihe: |
|
|
Tällä syttyy ja se kans toimii..http://www.mokkimies.com/wenger_hydor_burner_flame_sytytin |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 30.12.2014 20:12 Viestin aihe: |
|
|
Tuota primuksen tohoa ei kyllä voi suositella. Toimi tosiaan tuvassa hyvin ja metsässä jotenkin - muutaman reissun... Sitten sanoi sopimuksen irti. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
MPOulu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.12.2014 21:50 Viestin aihe: |
|
|
ihme että mää oon enää hengissä kun välillä on ollu pelkät tulitikut mukana, tietenkin kun !&%¤# paikka tulee niin sen verran on näpeissä vielä voimaa että saa muutamasta luotipaukusta luodin irti ja ...
terävä kirves repussa ja terävä puukko vyöllä auttaa paljon asiaa ja jos ei auta niin mä lähden kämpälle lämmitteleen ja paistaan makkaraa. Ja onhan se mammakin siellä oottamassa...
(ja oli ne lidlin rillinsytytystikutkin on hyviä kun ei päästä kastumaan mutta ne on liian halpoja eikä ole haitekkiä) _________________ Soft core hunttaaja |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
pirulainen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2014 00:15 Viestin aihe: |
|
|
zippo toimii, jos sen pitää taskussa lämpimässä. Sillä meni armeija-aika turatessa kun piti olla niin siistii... hyvinhän se toimii, jossei oo pakkasta.
Sama riesa noissa kaasutöhöissä, pakkanen tekee temppuja.
Nykyään on tikkuja taskuissa ja repussa, ja halpissytkäreitä. Aina on tulet saanu. Jotain sytykettä vielä reppuun , tuohta tai tervasta, tai vaikka niitä sytytyspaloja niin aina pärjää. _________________ Vapaan miehen oikeus on kusta luontoon -Veikko Huovinen-
-Marlinisti-Jouskaripelle- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ukemi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2014 00:25 Viestin aihe: |
|
|
TTK kirjoitti: | Tällä syttyy ja se kans toimii..http://www.mokkimies.com/wenger_hydor_burner_flame_sytytin |
No ny on hifistelyä, 70 eurolla raapii aika monta punttia tikkuja.
Tervasta lastu repussa niin syttyy tulet, säällä kun säällä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
-J.M.H- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2014 01:04 Viestin aihe: |
|
|
On se outoa, kyllä minä olen saanu kaasusytkärillä tulet jopa metsässä aikaan. Ja pakkastakin on joskus ollut....
En tiennytkään olevani harvojen ja valittujen joukossa. Vähän aikaa kun lämmittää kädessä sytkäriä niin jopa syttyy. Tikut on jossain repun taskussa minigrip pussissa siltävaralta jos yhtäkkiä muutun kädettömäksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
JapiTre Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2014 11:46 Viestin aihe: |
|
|
Niin. Pitääkö se sytkäri pitää repussa tai ulkotaskussa pakkasella. Melkein jokaisessa takissa on povitasku missä pysyy sytkäri lämpöisenä eikä tarvi alkaa kiukuttelemaan tulien tekemisen kanssa.
Ihan maalaisjärjellä tästäkin "ongelmasta" selviää  _________________ V*tuttaa, sano kettu pihlajanmarjoista... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
masiina Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2014 16:47 Viestin aihe: |
|
|
JapiTre kirjoitti: | Coltti on useimmin taskussa. Siitä pitää vaan veivata ne lapsiturvallisuuslisävarusteet hevon helekuttiin. |
Sama täällä. Colt on vielä kohtalaisen helppo kuivata jos sattuu kastumaan. _________________ "...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan." |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|