Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
maqe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.02.2013 21:52 Viestin aihe: |
|
|
Atso kirjoitti: | maqe kirjoitti: | Näille parille edelliselle vanhoillislestaadiolaisille. Herätkää 2000 luvulle. Olettamukset ei ole FAKTAA!!! |
Pistäppä ryyppyjen väli vähän harvemmaksi, ja lue uudelleen tuo kirjoituksen ajatus.. |
Sorry Atso! Ryypyn väli jo niin pitkä että vaarana tulla uskovaiseksi. Tahtoo tuo ilmaisu olla itselläkin harjoittelussa  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.03.2013 07:43 Viestin aihe: |
|
|
Sepi kirjoitti: | Niin. Mulla vielä sekarotuinen ja kaiken lisäksi palliton ja nukkuu minun ja eukon jalkopäässä ja saalista tulee. Eikä sillä ole mitään merkitys nukkuuko sisällä vai pihalla,ainakaan minun mielestä mutta kun meitä on moneen... | eukko vai koira? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
MNi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.03.2013 00:20 Viestin aihe: |
|
|
Hahhah, tännehän on tullu hyvin juttua Meillä on vähän niinku olosuhteidenkin pakosta koirat aina sisällä, jos ei satuta olemaan jossain missä ne voi olla ulkona tai tarhassa. Mutta kyllä minä varmaan sittenkin opettaisin koiran olemaan tarvittaessa myös sisällä, jos olis mahdollisuus enemmänkin pitää ulkona. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Sepi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.03.2013 19:59 Viestin aihe: |
|
|
No miten sen nyt ottaa Siis koira on palliton. Ja yks on just tuo haju homma pihakoirilla. Toki jos on kopissa tuoreet rutirexit niin ei se koira nyt niin älyttömän pahalle tuoksu...vai |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ajava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.03.2013 23:17 Viestin aihe: |
|
|
Otsikkokin sanoo voi olla.Mitäs jos ei olekkaan häävi tai minkään sortin metsästys viettinen?Mitä lakana koiralle tapahtuu vai jääkö isäntä lakana pyykkääjäksi vklopuiksi? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Zamora Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.03.2013 11:29 Viestin aihe: |
|
|
Ei ne koiran riistaveret heikkene sisällä, joskaan niiden puute ei myöskään parane ulkona pitämällä. Hyvä koira on hyvä koira, on se sitten kotioloissa sisä- tai ulkokoira. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.03.2013 13:04 Viestin aihe: |
|
|
kyse olikin siitä et kuuluuko jahtikoira samoihin lakanoihin "isäntä"väen kans!?
minusta on asiat "aika" mallillaan jos tarttee alkaa suunnitella nukkumajärjestystä koiran mielen mukaan...  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 22099 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 06.03.2013 13:16 Viestin aihe: |
|
|
No empä tiedä onko siinä nyt mitään pahaa jos koira sängyn jalkopäässä nukkuu.. Ei minusta. No itse en koiraa sänkyyn päästä. Sohvalle kyllä pääsevät ja mukavahan siinä on ottaa tirsat, isäntä ja koira samalla sohvalla mettäpäivän jälkeen..  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 06.03.2013 13:21 Viestin aihe: |
|
|
Hyvinhän tuo pystäri on sänkyyn mahtunut isännän ja emännän seurana!!
Kerrostaloasukkikin on vielä ja ei ne riistaveret oo hävinneet minnekään; on vaan kaks koiraa samassa paketissa; se siviiliversio joka on sosialisoitunut elinympäristöönsä kaupungissa ja se toinen täysverinen mettäkoira kun maisema vaihtuu!!  _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.03.2013 13:57 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | No empä tiedä onko siinä nyt mitään pahaa jos koira sängyn jalkopäässä nukkuu.. Ei minusta. No itse en koiraa sänkyyn päästä. Sohvalle kyllä pääsevät ja mukavahan siinä on ottaa tirsat, isäntä ja koira samalla sohvalla mettäpäivän jälkeen..  |
no kyllä mullakin soffalle pääsevät (jos ovat hyviä töitä tehneet ) ja ehkä vähän suffeliakin saavat rapsutusten lisäksi jos oikeen onnistaa mutta aika äkkiä sisähäkki kutsuu ku ovat sen verran rauhatonta sakkia ainakin vielä ettei jaksa kovin kauaa sitä höseltämistä sisällä katella(n.9kk kkss ja n.13kk sakuterri urokset).no,jokainen suhtautuu koiriinsa erinlailla ja sen olen huomannut myös täällä erälle.netissä.mulle ne on jahtikoiria ja toisille ne on jotain muuta...eipä siinä mitään.siinä kyllä samaa mieltä et ei se sisällä olo tee koirasta huonoa jahtikoiraa vaan yleensä se on päinvastoin.mitä enemmän koiransa kans touhuaa sen enemmän siitä saa metällä irti... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.03.2013 11:13 Viestin aihe: |
|
|
Aika rauhatonhan tuo näkyy näin pakkaspäivänä sisällä olevan:
Homma pelaa kun koira tietää paikkansa, missä saa olla ja mitä tehdä. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 10.03.2013 11:34 Viestin aihe: |
|
|
Koiruuden ilme kyllä kertoo "että mitä hittoa sä siinä kuvailet mun lepohetkeäni"!!
Mitkäs on Sigameesin koiruuden "rodut"?? _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Homer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.03.2013 13:03 Viestin aihe: |
|
|
Vilperi kirjoitti: | Mitkäs on Sigameesin koiruuden "rodut"?? |
Tuo minuakin kiinnostaisi, kun näytti niin samalta kuin tuossa jalkojen vieressä makaileva  _________________ FI0058 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.03.2013 13:31 Viestin aihe: |
|
|
Posavinan ajokoira isä ja norjanharmaa emä, lopputulos on sitten supikoira. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
MNi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.03.2013 19:29 Viestin aihe: |
|
|
Tässä lakanakoira, jonka trippimittariin tuli hihna ja vapaanaolo kilometrejä viikonloppuna reippaasti yli 30km. Eilen illalla sitten uni maittoi sohvalla:
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|